Spring beauty essentials

by - petak, lipnja 30, 2017


Ako moram birati jedno, onda mi je proljeće definitvno najdraže godišnje doba. Priroda se budi, sve cvjeta i zeleni se, dani postaju duži i sunčaniji, a još je uvijek ugodno i svježe. Ti su dani nažalost iza nas jer kreće ljeto i paklene vrućine, no uz sjećanje na proljeće vam donosim popis proizvoda koje sam voljela i koristila u tom periodu, a s njihovom upotrebom nastavljam i tijekom ljeta.


PAULA'S CHOICE YOUTH-EXTENDING DAILY HYDRATING FLUID SPF 50
 Iako kremu sa SPF-om ne preskačem ni zimi, čim dani postanu dulji, a sunce jače zaštita je obavezna. Paula's Choice fluid je vrlo lagan i brzo se upija, a to mi je jako bitno kod SPF proizvoda koje koristim svakodnevno ispod makeupa. Dobro surađuje s makeupom i ne masti lice, no uvijek ga nanesem nekih pola sata prije nanošenja makeupa tako da se dobro upije, a prije pudera uvijek stavljam matirajuću bazu ne bih li produžila ten bez sjaja.


PIXI GLOW TONIC
Proizvodi sa salicilnom kiselinom su obavezni u mojoj rutini jer mi pomažu ukloniti komedone i održati lice koliko-toliko čistim, no s glikolnom kiselinom imam love-hate odnos. Hoće li imati učinka ovisi o tome koji proizvod koristim, a ovaj Pixi Glow tonic mi se jako sviđa jer je vidljivo da su flekice od prištića svedene na minimum i da nove vrlo brzo izblijede. Ovaj proizvod je dosta poznat i hvaljen u beauty zajednici i rekla bih, ne bez razloga. Sadrži 5 % glikolne kiseline i iako sam koristila proizvode s većim postotkom ovaj stvarno radi svoj posao. Kiseline ću koristiti i ljeti uz obavezan SPF.


EOS BALZAM ZA USNE - SUMMER FRUIT
Mišljenja o Eos balzamima su podijeljena - neki ih vole, nekima nisu ništa posebno, no meni se sviđaju. Da, neće obnoviti suhe i ispucale usne, da, cijena je dosta visoka za prosječan balzam, ali sviđaju mi se zato što ne stoje na usnama i ne ostavljaju onaj neki odvratni sloj, lagani su (ako želim nešto hranjivije koristim Alverde balzam od nevena) što mi trenutno odgovara i praktični za korištenje tijekom dana i za ponijeti. Moje usne nisu ni ispucale ni suhe i ovi balzami zadovoljavaju potrebe za dodatnom njegom tijekom dana. Definitvno ću uzeti još koji, ali ću loviti sniženja po drogerijama.


MATRIX BIOLAGE EXQUISITE OIL - MONOI
Ulja su mi neizostavan proizvod u njezi kose, a ovakva ulja volim koristiti kao završni korak nakon stiliziranja. Matrix ulja su lagana i ne maste kosu, a Monoi miris je predivan i bit će ljetni must have. Pisala sam recenziju ovih ulja, a možete je pročitati ⇒ ovdje.

  
ROSAL MASLAC ZA TIJELO - SHEA BUTTER & AVOCADO OIL
Koža tijela mi nije zahtjevna no primjetila sam da ipak bolje izgleda kada je redovito mažem tako da volim koristiti mazalice i uvijek sam u potrazi za nečim novim. Rosal maslaci su postali popularni u vrlo kratkom vremenu, što zbog svoje niske cijene, što zbog toga jer su sasvim dobar proizvod za nas s nezahtjevnom i normalnom kožom. Zbog njihove lagane teksture prije bih ih nazvala kremom nego maslacem, brzo se upijaju i daju sasvim zadovoljavajuću hidrataciju. Zbog svega navedenog, a i činjenice da se radi o hrvatskom brendu planirala sam ih koristiti dugo vremena, no da ne bi sve bilo divno i krasno primjetila sam da su iz Rosala promijenili ambalažu ovim maslacima i povisili cijenu na 25 kn, a prije je bila 12. Meni se čini da su vidjeli da im se maslaci odlično prodaju, pa su se malo polakomili i odlučili za duplo povisiti cijenu, no nisu to mogli napraviti samo tako pa su ko fol promijenili i ambalažu, točnije, boju i print na ambalaži jer je oblik posudice ostao isti. Sad iz principa više neću kupiti te maslace, jer mi je takav bezobrazluk neviđen!


CHLOE PARFEM
Preferiram lagane i prozračne parfeme i zbog toga mi se Chloe svidio na prvu. Ovo je moj signature parfem, ako bih opisala sebe u parfemu, to bi bio ovaj parfem. Jednostavno, ja u bočici 😁
Nosim ga tijekom cijele godine i ne mogu riječima opisati koliko ga volim i koliko mi je dobar. Opisuju ga kao puderasto cvjetni, a sadrži božure (moj omiljeni cvijet ❤), ružu i cedar. 
 ''The fragrance transfigures the mythic rose, infusing it with a resolutely urban spirit. Combined with magnolias and generous peonies, the rose becomes both honey-like and powdery; its petals blossom on the skin. Cheeky, free, and sophisticated, the scent breaks every boundary and vibrates with a woody tone—a signature rose that has become a legend.''






Jeste li isprobali koji od ovih proizvoda? Dijelimo li favorite?





You May Also Like

4 komentari

  1. Dijelimo ljubav prema Chloe parfemu, Matrix uljima za kosu (moja vrsta je Moringa) i Eos balzamima (obožavam Coconut milk) <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od Matrix ulja sam isprobala Monoi i Tamanu, ali Moringu nisam, ona bude sljedeća došla na red :)
      A što se tiče Eosa, sljedeći put ću uzeti neki drugi, možda bih baš mogla Coconut milk, volim kokos :)
      Chloe <3

      Izbriši
  2. Imala sam Rosal maslac te mi je bio baš super. Imam i druga dva, baš su pri kraju. No ja sam ga platila nekih 27 kuna davnih dana kad je izašao po punoj cijeni. Dizajn nove ambalaže mi je katastrofa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma upće mi nije jasno s tim cijenama, ali navukli su me na 12 kn i ne dam više :D a nije mi toliko fenomenalan, bio je sasvim ok, ali sad sam kupila neku Balea kremu i ona mi je odlična pa ću nastavit s njom.
      I da, ni meni se ne sviđa nova ambalaža.

      Izbriši