Balea Vital+ intensive serum

by - subota, srpnja 01, 2017


Kako mi se povremeno pojavljuje dehidracija na području oko nosa i usta hidratacija kože je prioritet. S vremenom sam skužila kakve mi kreme pomažu s dehidracijom (recimo BiGood krema s crnim ribizlom), ali u rutinu volim ubaciti i hidratantne serume za dodatni boost hidratacije. Budući da imam mješovitu kožu sklonu aknama uglavnom biram laganije formule seruma nešto nižeg cjenovnog ranga koji sasvim zadovoljavaju trenutne potrebe moje kože.

Baleina Vital+ linija namjenjena je vrlo zreloj koži (od 55. do 70. godine), štoviše, na pakiranju je naslikana žena u kasnijoj životnoj dobi i to je vjerojatno razlog zašto ga ne biste niti pogledali na polici, no bacimo li pogled na sastojke vidimo da serum sadrži glicerin, sojino ulje, vitamin E, hijaluronsku kiselinu, dakle ništa što jedna (još uvijek 😁) dvadesetineštogodišnjakinja kao ja ne bi mogla koristiti.

Dakle, kad birate preparativu, birajte je po sastojcima, a ne po reklamama i navodima na pakiranju. Meni je posebna glupost deklariranje proizvoda po određenim dobnim skupinama, a posebno me živcira kad napišu da je određeni proizvod anti-age, a sadrži glicerin, hijaluronsku kiselinu i slično, dakle, sastojke koji pomažu vlažiti kožu no kao takvi nemaju anti-age efekt.
Zato uvijek treba čitati popis sastojaka!



Tekstura seruma je lagana, vodenasta, vrlo slična njihovom Aqua serumu koji je vrlo poznat. Štoviše, kad usporedim sastav dvaju seruma vidim da osim nekih razlika oba sadrže glicerin, vitamin E i hijaluronsku kiselinu, no ovaj mi se nekako malo više sviđa od Aqua seruma, jer mi se čini da se bolje upije.

Nakon nanošenja serum se vrlo brzo upija i ostavlja kožu glatkom i nahranjenom, čak sam primjetila da mi je dostatan i samostalno, bez kreme nakon njega. Također vjerujem da bi bio dovoljan samostalno i onima s masnom kožom, eventualno normalnom, dok bi onima sa suhom definitivno bio preslab pa biste ga morali podebljati nekom kremom. Proizvođač navodi da serum intenzivno hidratizira, čuva od gubitka vlage i učvršćuje kožu; ne znam koliko bih se složila s učvršćivanjem, no dat će sasvim dovoljnu hidrataciju, ali opet naglašavam, vjerojatno će biti preslab onima sa suhom kožom. 

U zadnjih godinu dana se uspješno nosim s dehidracijom i mogu se pohvaliti da u tom periodu niti jednom nisam imala problema sa ljuskanjem kože niti suhim dijelovima i koži u takvom stanju je ovaj serum i više nego odgovarao. Također moram naglasiti da mi nije uzrokovao nikakav nered niti čepio pore, iako je moja koža sklona aknama i komedonima.


Zaključila bih da je ovo pristojan serum za dodatnu hidrataciju, nikako ne treba očekivati čuda, ali ako ne želite potrošiti previše novca na serum, a ipak želite neki koji će odraditi posao, preporučujem da isprobate ovaj. 


Serum možete pronaći u dm prodavaonicama po 30 kn za 30 ml.

SASTOJCI: aqua◾decyl oleate◾dicaprylyl carbonate◾glycine soja oil◾glycerin◾methyl glucose sesquistearate◾tocopheryl stearate◾panthenol◾phenoxyethanol◾xanthan gum◾calcium pca◾dimethicone◾parfum◾ethylhexylglycerin◾potassium sorbate◾sodium hyaluronate◾biosaccharide gum-1◾pantolactone◾citric acid



Koristite li hidratantne serume? Jeste li isprobali ovaj? Koji vam je omiljeni?

You May Also Like

10 komentari

  1. Jooj na meni ovo nema apsolutno nikakvog efekta, kao ni Aqua serum... Kao da stavljam običnu vodu na lice. Bačen novac :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za Aqua serum znam da su mišljenja podjeljena, nekima je odličan, nekima ne radi ništa, ne čudi me da je tako i sa ovime. Kakava ti je koža, suha, masna? Možda je i do toga. Jer ako je suha, uopće me ne čudi da ti ne radi ništa. Ali ajde, barem nisi puno potrošila pa otkrila da ne valja :)

      Izbriši
  2. Pakiranje mi je bas lijepo i ne izgeda lose, sto se tice sastojaka, vise manje svi dobri, a bas sam neki dan vidjela na jednom od portala clanak s naslovom tipa "zasto biste trebali koristiti kozmetiku za vasu zivotnu dob", tako nesto. nisam ga kliknula pa ti ne mogu natipkati zasto :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, pakiranje je fora, zgodna je staklena bočica :)
      Meni stvarno nije loš, mislim, nije nešto fenomenalno, ali za tu cijenu je sasvim dobar

      Izbriši
  3. Imaš pravo ovaj serum nisam uopće skontala u dm-u. Aqua serum mi je OK, nista posebno, bolji mi je bio onaj sa zelenom jabukom koji su povukli iz prodaje. Ovaj ću probati jednom prilikom, baš me zanima, a najdraži serum za hidratacije mi je Avene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je Aqua serum ok, ovaj mi je nešto mrvicu bolji. Ako isprobaš, javi dojmove :)
      Avene nisam probala, budem jednom, ali trenutno su mi ok ovi jeftiniji :)

      Izbriši
  4. Trenutačno na ovim vrućinama koristim samo Madara SOS serum, i to povremeno,j er je dovoljno lagan, brzoupijajuć, a opet hidratantan. Nemam potrebe za drugim proizvodima, no pitaj me na jesen i zimi. Tad uvijek rotiram par seruma. 😁 Za ovaj Balein sam već čula pohvale. Sigurno ću ga probati kad malo zahladi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam želju isprobati taj Madara, ali nekako uvijek posegnem za nekim jeftinijim jer su mi sasvim dovoljni. Volim i Bocassy anti age, a kupila sam i Skintegrin pa me baš zanima kakav će biti. Ovaj mi je bio sasvim dobar :)

      Izbriši