Spring makeup picks

by - ponedjeljak, srpnja 03, 2017


Budući da imam dosta makeupa samu sebe tjeram često rotirati proizvode ne bi li svi bili u upotrebi. Zbog toga se često događa da određene proizvode koristim neki duži period, a na ovom popisu su proizvodi za kojima sam najčešće posezala ovo proljeće.


MAKEUP OBSESsION CUSTOM MADE PALETA

U zadnje vrijeme najčešće koristim MUO paletu jer sam si složila krasne tople nijanse koje obožavam, a sama sjenila su odlična, mekana i pigmentirana, lako se blendaju, a truse se minimalno kad ih pokupite kistićem iz pakiranja. Sjenila su koncipirana tako da zapravo kupujete mono pakiranje, a po želji ih možete slagati u palete. Ako sjenila poželite staviti u neku magnetnu paletu panove ćete morati depotirati na klasičan način kao i ostala mono sjenila, dakle paljenjem/topljenjem ambalaže, jer su to osmislili tako da njihova sjenila možete staviti samo u njihovu paletu i obrnuto. Boje paleta se kreću od klasične crne i bijele, do zlatne, srebrne i rose gold koja je bila moj izbor. Po cijeni od 22 kn dobijete izdašnih 2 g proizvoda i uzevši sve u obzir ova sjenila su odlična! MUO proizvodi su dostupni na Pink Pandi ⇉ ovdje. Dolje sam swatchala jednu mat i jednu shimmerastu nijansu čisto da dobijete dojam o pigmentaciji.


GOLDEN ROSE SILKY TOUCH MATTE SJENILO - 210

Budući da sam u MUO paletu složila samo nijanse koje mogu koristiti ili u pregibu ili preko cijelog kapka nedostajala mi je neka tamnija topla smeđa nijansa pa sam najčešće koristila GR mat sjenilo u nijansi 210. Golden Rose je jako poznat po svojim ruževima, no svakako vam preporučujem da isprobate i sjenila jer su  mekana, pigmentirana, lako se blendaju te mrvicu truse, no meni to i nije neka mana. Ova čokoladna nijansa se krasno slagala sa sjenilima koje sam složila u MUO paletu, a koristila sam je u vanjskom kutu oka.


NABLA HIGHLIGHTER - BABY GLOW

Cijelo proljeće koristila sam suptilne highlightere (iako mi se čini da će ovo ljeto biti u znaku nešto jačeg highlighta 😆), a najčešće sam posezala za Baby Glowom. Fino mljevene čestice se stapaju s kožom i daju taj suptilni highlight prigodan za svaki dan kada ne želite pretjerano blještati. Divan highlighter i definitvno jedan od najdražih.




CLINIQUE CHEEK POP - GINGER

Oduvijek su mi na slikama Clinique Cheek pop rumenila izgledala tvrda, a kad sam ih isprobala ispostavilo se da nisam bila daleko od istine. Tvrđe je teksture (za usporedbu, Essence mat rumenila su ipak nešto tvrđa) i definitvno morate nekoliko puta proći kistom po njemu, no meni to zaista nije problem, volim suptilnija rumenila i uvijek ih nadogradim po želji, a i vrijedi se malo potruditi jer je finish predivan. Krasno izgledaju na licu, imaju neki sitni, sitni shimmer, gotovo nevidljiv, odlično se blendaju i stapaju s kožom. Divna rumenila i meni nije nikakav minus što su malo tvrđa, a svakako sam koristila i zahtjevnije teksture. No neka vas to ipak ne prevari jer se lako nadograđuju pa uvijek možete i pretjerati.  


MAC RUŽ - PEACH BLOSSOM

Već dvije godine koristim samo mat ruževe i definitvno me opsesija nije pustila, no u zadnje vrijeme sam počela koristiti i sjajne ruževe jer sam potpuno zanemarila primjerke iz svoje kolekcije. Peach Blossom sam dobila na poklon jer inače nikad ne bih sama kupila tu nijansu, no drago mi je da jesam jer mi se baš sviđa. Odličan mi je za svaki dan, za neke suptilne makeup lookve, a solidne je pigmentacije i trajnosti.


MILANI RUŽ - 61 MATTE NAKED

Kako ne bi ispalo da sam prešla na sjajne ruževe i jedan matić je često bio u igri. Milani mat ruževi su iznimno ugodni na usnama,  pigmentirani, kremasti i dosta trajni. Zasad imam samo jednu nijansu, ali svakako planiram proširiti kolekciju.


CATRICE LIQUID LINER - 010 DATING JOE BLACK

Godinama nisam koristila tuševe pa sam nedavno odlučila ponovno se vratiti u igru i poboljšati nanošenje tuša. Nakon što sam skužila da mi Essence tuš puca na kapcima okrenula sam se ovome Catrice i mogu reći da sam jako zadovoljna. Pigmentiran je, trajan, ne preslikava se po kapku iako imam masne i spuštene kapke, a četkica mi je odlična i precizna za korištenje. Odličan tuš za smiješnu cijenu!


    L-D: MUO sjenilo E111 Cosmo, MUO sjenilo E124 Copper, GR matte sjenilo 210, Nabla Baby Glow, Clinique Ginger, Milani Matte Naked, Mac Peach Blossom, Catrice tuš


Koji su vama makeup favoriti? Dijelimo li koji?



You May Also Like

0 komentari