Trenutna njega lica

by - utorak, srpnja 04, 2017


Budući da sam s većinom proizvoda pri kraju, a uskoro planiram malo izmjeniti rutinu htjela sam vam pisati o proizvodima koje trenutno koristim u svojoj rutini jer ih koristim dovoljno dugo da bih formirala mišljenje o njima. Nisam uključila proizvode za skidanje šminke i pranje lica, već samo one za njegu, a većinu ovih proizvoda još planiram recenzirati pa ću sada podijeliti samo kratke dojmove.

Ujutro nakon umivanja i pranja lica gelom nanosim Mad Hippie vitamin C serum. Od svih koje sam isprobala taj mi je najbolji, ne ostavlja nikakav ljepljiv trag na koži što mi se znalo događati s nekim serumima, kožu čini blistavom, a primjetila sam da i flekovi od akni brže blijede. Navodno vitamin C ostaje u koži 48 h pa ga je dovoljno koristiti svaki drugi dan no ja sam vidjela efekt samo ako ga koristim svakodnevno. Odličan serum i svakako ga planiram kupiti ponovno. 🙆

Pola sata nakon vitamin C seruma ide The Ordinary Argireline Solution 10%. Radi se o vodenastom serumu koji bi trebao ublažiti fine linije, posebno oko očiju i na čelu. Budući da imam 29 godina oko očiju imam neke plitke linije, a primjetila sam da su se ove godine počele stvarati i na čelu 😭😭😭😭😭 Radi se o plitkim i jedva zamjetnim linijama, no ipak biram proizvode koji će ih još smanjiti ili barem spriječiti da se prodube, barem još neko vrijeme. Nakon gotovo potrošene bočice ovog seruma moram reći da nisam vidjela baš nikakav učinak. Ne znam koliko bi pomogao nekome s dubljim linijama ili borama, no kod mene nije imao nikakav učinak, a koristila sam ga dvaput dnevno. 🙅💩

Po potrebi sam još koristim i hidratantni serum, a trenutno je to Balea Aqua serum. Koristim ga ili samostalno ili pomiješanog s Balea Hyaluron Boosterom. Oba proizvoda su mi sasvim solidni, dobro hidratiziraju kožu, a koristila sam ih kada bih osjetila da mi treba dodatne hidratacije. Ne mogu reći da sam posebno oduševljena njima, ali sasvim su solidni.


I na kraju jutarnje rutine je dnevna krema. Mixa Anti-Imperfection je sasvim solidna krema za nas sa mješovitom/masnom kožom sklonom aknama jer je lagana, brzo se upija i dovoljno hidratizira, a ne izaziva dodatni nered no ni za nju ne mogu reći da me posebno oduševila. Već sam je skoro potrošila no i dalje ne mogu skupiti dovoljno riječi kojima bih izrazila što mislim. Znate one proizvode koji su ok, ali ništa posebno, onako meh i jednostavno ne znate što biste pametno rekli o njima? E pa tako je meni s ovom kremom. Meh 🙏

Da, koristim i kremu sa SPF-om, ali prije izlaska iz kuće, što je negdje u popodnevnim satima. Trenutno koristim Paula's Choice Resist Youth-Extending Daily Hydrating Fluid SPF 50. Sviđa mi se jer je lagana, brzo se upija, a kad nanesem makeup ne zasjajim se brzo.


U večernjoj rutini nakon uklanjanja šminke i pranja lica gelom na red dolaze kiseline. Trenutno koristim LRP Effaclar Duo+ koji mi pomaže održati lice čistim i spriječava pojavu komedona. Rotirala sam ga s Pixi Glow tonicom koji je izblijedio flekove od akni. Koristim ga samo po potrebi, nakon napada upaljenih akni u PMS-u i nakon par korištenja flekovi su manje vidljivi.

Za kraj koristim Trilogy Rosehip Oil Antioxidans+ i moram priznati da sam više očekivala od njega. Ulje nije loše, dovoljno hidratizira, čini kožu mekšom i elastičnijom, no recimo bolje mi je bilo Caudalie Pholyphenol C15 Overnight Detox ulje jer je radilo to isto, ali i činilo kožu blistavijom. Trilogy ulje bi trebalo i ujednačiti ton kože i poboljšati izgled finih linija i bora no ja te efekte nisam primjetila.



Kako izgleda vaša dnevna rutina? Koje proizvode volite?

You May Also Like

2 komentari

  1. Trenutno koristim jako malo preparative. Gotovo svakodnevno Biobaza Micelarno ulje za čišćenje lica, termalnu vodu koju dohvatim, preko dana Roc kreme sa SPF 50 i odnedavno Actinica losion. Tu i tamo Nikel Hidratantnu kremu s ružom, a navečer onu sa karnozinom. Prema raspoloženju i potrebi ubacim i Madara SOS serum, ostatke Nuxe fluida, poneku masku za čićenje ili hidrataciju. Vrlo bazično. 😁

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trenutno sam na moru i većinu ovih proizvoda sam potrošila, pa sad stvarno koristim samo Aqua serum i The Ordinary Matrixyl, e to je bazično :D

      Izbriši