Trenutno najdraže youtuberice

by - nedjelja, srpnja 02, 2017


Redovito pretražujem Youtube u potrazi za zanimljivim i inspirativnim videima beauty, lifestyle i fashion tematike i često naiđem na nove i zanimljive ljude. Pratim dosta Youtubera no ne gledam svačije videe podjednako, dok kod nekih znam pogledati jedan video u tri mjeseca na neke sam se totalno navukla tako da mi obavijesti  dolaze na mail ne bih li propustila novi video. Svaki njihov novi video me razveseli i to je jedna od onih malih životnih radosti, gledanje novog videa omiljene Youtuberice. Ove četiri cure obožavam i trenutno su mi najdraže od najdražih. Ponekad sadržaj koji objavljuju nije ništa novo niti posebno, no volim ih zbog njihove osobnosti, energije, nečega što mi je neobjašnjivo no ipak me tjera da im se iznova vraćam. Shvaćam da to možda zvuči malo patetično, no trenutno stvarno volim te cure 😆😄😂 #girlscrush






JELENA PERIĆ

Znam da se Jelena neće svakome svidjeti jer fura taj Instagram stil, full kontur i highlight, ali ja je obožavam. Šta god objavi, ja pogledam, čak i Q&A videe koje inače ne gledam. U zadnje vrijeme makeup tutorijali mi nisu posebno napeti i ona je jedina kod koje ih gledam. Ja volim takve pomalo umjetne koje liče jedna na drugu, a Instagram trendovi su mi zakon, iako to nije nešto što preferiram u stvarnom životu 😊







AMBER SCHOLL

Kad sam prošle godine pogledala prvi Amberin video reakcija mi je bila 'WTF, šta je ovo??'. Imala je užasno, ali užasno popunjene browzzila obrve, a njena estetika definitivno nije my cup of tea. No vrlo brzo sam se navukla na njen kanal i pogledam apsolutno svaki video. Kasnije je naučila popunjavati obrve, a volim je zbog njene energije i pozitive. Iako ne bih obukla ništa od toga što ona nosi, niti imamo isti ukus jednostavno je obožavam jer je uvijek vedra i vesela. Stvarno je draga i teško ju je ne voljeti. Samo vas treba proći taj prvi WTF moment. 😆 Njen kanal je lifestyle tematike, a obožavam njene lookbookove i DIY videe. Doslovno me veseli kada mi dođe mail da je objavila video i često puta joj se znam nasmijati, stvarno mi popravi dan.




LILY-LIKE.COM

Lilia je Nizozemka ruskog porijekla, ali kanal joj je na engleskom. Obrađuje više lifestyle i fashion tematiku, a obožavam njene Law school vlogove, s kojima je nažalost završila jer sljedeći semestar provodi u Washingtonu pa će pokrenuti nešto novo. U određenim trenucima zna biti pomalo klišejasta, ali jako je draga, sviđa mi se njena estetika, u njen mali stančić bih se uselila ASAP, a usput smo i kolegice. Objavljuje srijedom i nedjeljom i uhvatim se kako u te dane jedva čekam navečer otuširati se, uvući u krevet i pogledati njen video.




MR. KATE

Kate i Joey se bave unutrašnjim uređenjem i u vrlo kratkom roku sam se navukla na njihov kanal. Zabavni su i otkačeni, a pomalo sam i zaljubljena u Joeyja 😆 jel nije cutie? Obožavam njihovu seriju videa OMG We coming over! gdje uređuju prostore poznatim Youtuberima, a u zadnje vrijeme sam se navukla i na Breaking beige, seriju videa u kojima uređuju prostore običnim ljudima. U jednoj besanoj noći pogledala sam i sve videe iz serije OMG We bought a house! u kojoj prikazuju kako uređuju prostorije u svojoj kući. Jako su simpatični i puni pozitivne energije pa ako volite In dizajn s Mirjanom Mikulec svakako bacite pogled i na Mr. Kate kanal.




Koji su vaši omiljeni Youtuberi/ce? Pratite li nekoga s mog popisa?





You May Also Like

9 komentari

  1. Trebala bi malo uhvatiti vreemena da nadoknadim yt...

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve su cure predivne i odlicno obavljaju svoj "posao", svaka im svima cast na strpljenju i volji i svemu, kome god da se svidaju ili ne. Neke cure s ove liste ja ne pratim jer mi nisu po volji, ali koga to briga kad ima hrpa drugih ljudi koji ce ih pratiti i voljeti. Treba biti hrabar i talentiran da bi postigli ovo sto su oni. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ima ih hrpa i svatko si može pronaći nekoga po svom ukusu :)

      Izbriši
  3. Desi Perkins, Negin Mirsalehi, Lydia Elise Millen, Rachhloves i Eman. To su mi trenutni favoriti medu jutjubericama

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja pratim Desi i Lydiu :) Desi mi ima fenomenalne Lookbookove :)

      Izbriši
  4. Kathleen Lights, Carli Bybel, Tati, Jessica Braun, Tanya Burr, Amy Macedo, Zoella... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim Carli, Kathleen i Tati :) Carli je prva koju sam počela pratiti i uvijek sam gledala svaki video, ali u zadnje vrijeme pogledam samo poneki. Kod Kathleen i Tati volim gledati mjesečne favorite.

      Izbriši
  5. ajme kad sam vidla Amber na popisu prasnula sam u smijeh ahahaha i ja ju isto volim, bas je kraljica :) također pratim Jelenu preljepa mi je, onda su tu i Carli, Nicole G. i brdo drugih da ne nabrajam sad bio bi dugačak post hehehe al one su mi fejv ;)
    jel pratis neke balkanke yt curke?
    ako da, da napises post i o njima?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma Amber je zakon, baš je simpa cura :)
      Također volim i Carli, ali u zadnje vrijeme ne gledam baš svaki video.
      Od balkanskih youtuberica sam nedavno počela pratiti Ana 2 Cats, ali ne gledam baš svaki video, a ostale ne pratim. Nz, kod stranih saznam sve što me zanima, a puno su kvalitetnije :) No zato više preferiram hrvatske/balkanske blogove jer ima zaista vrhunskih :)

      Izbriši